Επιστροφές και FAQs
Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι αγαπάτε τα προϊόντα μας και η ποιότητα είναι εγγυημένη. Εάν υπάρχει σφάλμα εκτύπωσης ή ορατό πρόβλημα ποιότητας, θα το αντικαταστήσουμε ή θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Για τυχόν προβλήματα ποιότητας, φροντίστε να παρέχετε καθαρές φωτογραφίες των προϊόντων σε επίπεδη, καλά φωτισμένη επιφάνεια. Αυτό το γρήγορο και απλό βήμα θα μας βοηθήσει να δώσουμε μια γρήγορη λύση.
Επειδή τα προϊόντα κατασκευάζονται κατά παραγγελία, δεν δεχόμαστε γενικές επιστροφές ή επιστροφές που σχετίζονται με το μέγεθος.
Παρακαλούμε διαβάστε παρακάτω για περισσότερες λεπτομέρειες:
Ακυρώσεις
Όλα τα προϊόντα μας κατασκευάζονται κατά παραγγελία ειδικά για εσάς. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο που παρέχεται στο email επιβεβαίωσης. Μπορείτε να επεξεργαστείτε την παραγγελία σας ανά πάσα στιγμή πριν αυτή περάσει στην παραγωγή
Μόλις η παραγγελία σας πάει στην παραγωγή, ενδέχεται να δικαιούστε αντικατάσταση/επίλυση ανάλογα με την περίπτωση. Αφού παραλάβετε την παραγγελία σας, έχετε 30 ημέρες για να αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα ποιότητας.
Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά/ποιότητα
Για την ταχύτερη επίλυση, παρακαλούμε να συμπεριλάβετε μια φωτογραφία που να αποδεικνύει το πρόβλημα ποιότητας της εκτύπωσης ή το κατεστραμμένο σημείο του αντικειμένου. Οι βέλτιστες φωτογραφίες είναι σε επίπεδη επιφάνεια, με την ετικέτα και το σφάλμα να φαίνονται καθαρά.
Πολιτική επιστροφών
- PayPal: Τυχόν επεξεργασμένες επιστροφές θα εμφανιστούν ξανά στο υπόλοιπο του λογαριασμού σας στο Paypal εντός 24 εργάσιμων ωρών.
- Πιστωτική κάρτα: Τυχόν επιστροφές που διεκπεραιώνονται μέσω της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας θα εμφανιστούν στον τραπεζικό σας λογαριασμό εντός 7 έως 10 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την τράπεζά σας.
Αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής
Δεχόμαστε πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών, PayPal, Google Pay και Apple Pay.
Θα πρέπει να πληρώσω επιπλέον φόρους για την παραγγελία μου αν βρίσκομαι εκτός των ΗΠΑ;
Οι διεθνείς παραγγελίες ενδέχεται να υπόκεινται σε φόρους εισαγωγής, δασμούς και άλλες τελωνειακές επιβαρύνσεις. Οι επιβαρύνσεις ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα και προς το παρόν δεν είμαστε σε θέση να τις υπολογίσουμε εκ των προτέρων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τελωνειακές πολιτικές της χώρας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό σας τελωνείο. Εάν όντως επιβληθεί ένα τέτοιο τέλος στο πακέτο σας, είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή του.